Změna velikosti písma

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28
35/2025 Rozhodnutí - Integrovaný sociální ústav Komorní Lhotka
29 30
36/25 Veřejná vyhláška - zpráva o uplatňování ÚP v uplynulém období: Vyhodnocení územního plánu Třanovice
31 1
2 3
37/25 Stanovení přechodné úpravy provozu na silnici I. třídy
37/25 Stanovení přechodné úpravy provozu na silnici I. třídy (uzavírka Hnojník - Tošanovice)
4
38/25 Rozhodnutí
39/25 Návrh závěrečného účtu obce za rok 2024
5 6 7 8
9
40/25 Ukončení mimořádných veterinárních opatření
10 11 12
42/2025 Stanovení přechodné úpravy provozu - silnice č. I/68H – „Úprava silnice v Horních Tošanovicích v úseku statek
41/25 Vyhlášení 18. zasedání Zastupitelstva obce
13
43/25 Oznámení pokračování řízení o vydání návrhu Změny č. 1A Územního plánu Smilovice formou opatření obecné povahy a oznámení o konání opakovaného veřejného projednání
14 15
16 17
44/25 Veřejná vyhláška o možnosti převzetí písemnosti
45/25 Veřejná vyhláška opatření obecné povahy - stanovení přechodné úpravy provozu
18 19 20
46/25 Veřejná vyhláška - vyrozumění o zahájení řízení
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
47/25 Oznámení záměru obce o prodeji - část pozemku p.č. 848/5 (nově p.č. 848/14 a p.č. 848/11) a část p.č. 849/7 (nově p.č. 849/14) vše k.ú. Hnojník
48/25 Oznámení záměru obce o prodeji části pozemku p.č. 848/5 (nově p.č. 848/13) vše k.ú. Hnojník
49/25 Oznámení záměru obce o prodeji části pozemku p.č. 848/5 (nově 848/12) vše k.ú. Hnojník
1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
    Pondělí a středa: 8.00 - 11.30, 12.30 - 16.40 (poslední klient)

  2.  Telefonické podání+420 733 50 60 09
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu sekretariat@hnojnik.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Hnojník 222, Hnojník 739 53.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

  • Jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě na adrese Hnojník 222, Hnojník 739 53 a v úředních dnech a hodinách:
Pondělí a středa: 8.00 - 11.30, 12.30 - 17.00

Telefonické podání: +420 73 50 60 09
Poštou na adresu Obecní úřad, Hnojník 222, Hnojník 739 53
Elektronicky na e-mail: sekretariat@hnojnik.cz(v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: stdbeca
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • Komu je žádost určena,
  • Jaká konkrétní informace je požadována,
  • Kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad, Hnojník 222, Hnojník 739 53
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Sazebník úhrad

 

Formuláře

Počasí

Pondělí Jasno 29/20 °C
Úterý Jasno 32/16 °C
Středa Jasno 35/17 °C
Čtvrtek Zataženo 36/19 °C