Změna velikosti písma

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Změna mimořádného veterinárních opatření č.j. SVS/2025/047932 ze dne 28.03.2025
Změna mimořádných veterinárních opatření SVS/2025/045191, 045506, 047895
1 2
Oznámení o vyhlášení právního předpisu
Nařízení státní veterinární správy - změna mimořádného opatření č.j. SVS/2025/048516
3
Opatření obecné povahy - stanovení přechodné úpravy provozu - uzavírka Třanovice
Veřejná vyhláška opatření obecné povahy - stanovení přechodné úpravy provozu
4
Nařízení Státní veterinární správy - změna mimořádných veterinárních opatření č.j. SVS/2025/050097
5 6
7
Rozhodnutí povolení stavby
Nařízení Státní veterinární správy - mimořádná veterinární opatření č.j. SVS/2025/054357
8
Nařízení Státní veterinární správy - mimořádná veterinární opatření č.j. SVS/2025/054477
9 10 11 12 13
14
Veřejná vyhláška Finančního úřadu - hromadný předpisný seznam - daň z nemovitých věcí na rok 2025
15 16 17
Nařízení Státní veterinární správy - změna mimořádných veterinárních opatření č.j. SVS/2025/054357 ze dne 7. 4. 2025
Nařízení státní veterinární správy - změna mimořádných veterinárních opatření č.j. SVS/2025/054477 ze dne 7. 4. 2025
Uzavírka Třanovice - Rozhodnutí o povolení uzavírky a nařízení objížďky
VV - Opatření obecné povahy - Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích - „I/68 Třanovice – Nebory, oprava komunikací po stavbě“
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
Veřejná vyhláška o možnosti převzetí písemnosti
30
Veřejná vyhláška - hromadný předpisný seznam - daň z nemovitých věcí na rok 2025
STAVĚNÍ MÁJKY, PÁLENÍ ČARODĚJNIC, SMAŽENÍ VAJEČINY A BĚH PRO ZDRAVÍ
1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
    Pondělí a středa: 8.00 - 11.30, 12.30 - 16.40 (poslední klient)

  2.  Telefonické podání+420 733 50 60 09
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu sekretariat@hnojnik.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Hnojník 222, Hnojník 739 53.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

  • Jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě na adrese Hnojník 222, Hnojník 739 53 a v úředních dnech a hodinách:
Pondělí a středa: 8.00 - 11.30, 12.30 - 17.00

Telefonické podání: +420 73 50 60 09
Poštou na adresu Obecní úřad, Hnojník 222, Hnojník 739 53
Elektronicky na e-mail: sekretariat@hnojnik.cz(v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: stdbeca
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • Komu je žádost určena,
  • Jaká konkrétní informace je požadována,
  • Kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad, Hnojník 222, Hnojník 739 53
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Sazebník úhrad

 

Formuláře

Počasí

Středa Skoro jasno 24/10 °C
Čtvrtek Skoro jasno 25/13 °C
Pátek Oblačno 28/14 °C
Sobota Skoro jasno 22/12 °C